Joy Club

JOY Club

Bli medlem

JOY Club - en exklusiv kundklubb för dig som gillar mode! Är du inte med? Gå med redan idag och börja samla bonus på alla dina köp!

Medlem blir du genom länken nedan eller när du handlar i någon av våra butiker.


Med anledning av den nya dataskyddsförordningen, GDPR har vi förtydligat våra medlemsvillkor och kompletterat dem med en integritetspolicy (gäller fr.o.m. 2018-05-25) som mer utförligt beskriver hur vi sparar och analyserar din personliga information

Integritetspolicy

För att läsa vår integritetspolicy klicka här.

medlemsvillkor

För att läsa våra medlemsvillkor klicka här.


Fördelar med JOY Club

Kortlös kundklubb

Bonus registreras på ditt personnummer, du slipper alltså ett extra kort i plånboken.

Bonus på allt

Du får poäng på alla dina köp, du får en poäng per krona du handlar för. Poäng som blir till bonus att handla för.

Gratis

Det kostar ingenting att vara medlem i JOY Club.

Känn dig unik

Vi bjuder in dig till kundklubbskvällar, ger dig unika erbjudanden, förmånliga rabatter och mycket mer.

Digital klubb

Utskick från JOY Club sker via mail. Men det kan även förekomma kommunikation via sms.

Inspiration

Vi ger dig uppdateringar om kommande trender och senaste modenyheter. Vi håller koll på det senaste och delar med oss av det till dig!


Vanliga frågor och svar


Bonus

Du får en poäng per krona på allt du handlar och bonusen är på 2,5 %. Köp av presentkort är ej bonusgrundande. Betalning med presentkort är dock bonusgrundande.
Bonus betalas ut för varje 2000 poäng som är uppnått. Återstående poäng sparas till nästa bonusutbetalning. Utbetalning av bonus sker fyra gånger per år. Bonusen kan användas som betalning i valfri JOY-butik eller i webbshoppen och kan inte bytas mot kontanter.

För att vi ska kunna hantera dina poäng och bonus behöver vi behandla dina personuppgifter, t.ex. ditt namn, medlemsnummer, kontaktuppgifter och köphistorik. Dina uppgifter används för att vi ska kunna:
• registrera och beräkna bonuspoäng baserat på dina köp.
• kommunicera med dig kring dina poäng och bonus.
• göra automatisk överföring av bonus till din medlemsprofil så att du kan använda den vid köp.


En personlig upplevelse

Vi vill att du ska känna dig unik som medlem hos oss. Vi kommer därför alltid göra vårt bästa för att ge dig erbjudanden och förmåner som just du tycker om. För att kunna ge dig personliga er-
bjudanden och förmåner behöver vi behandla dina personuppgifter, t.ex. namn, användarnamn, medlemsnummer, medlemsnivå, födelsedatum, kön, kontaktuppgifter (som adress, e-post och mobilnr), bostadsort, köphistorik och användargenererade data (t.ex. klick- och besökshistorik).
Baserat på dina uppgifter utför vi analyser som kan resultera i att du sorteras in i en kundgrupp (s.k. kundsegment) eller får en unik medlemsprofil. Insikterna från analysen ligger till grund för dina personliga erbjudanden och anpassade förmåner m.m. Olika medlemmar kan därför få olika förmåner och erbjudanden. Här ser du några av de erbjudanden och förmåner som du kan få baserat på våra analyser:


• Personliga erbjudanden och generella medlemserbjudanden, t.ex. rabatter och andra special-
erbjudanden så att du ska kunna få köpa produkter som du tycker om till ett bättre pris.
• Uppdateringar om de senaste trenderna och modenyheterna eller annan inspiration som
vi tror att du kommer att tycka om.
• Produktrekommendationer och inspiration – vi hjälper dig att hitta ditt favoritmode!
• Inbjudningar till event.
• Vi gör det enklare för dig att använda våra tjänster (t.ex. genom att favoriter sparas för att
underlätta framtida köp eller påminna dig om kvarglömda/övergivna produkter i varu-
korgen när du handlar online).

Ansvar och medlemskapets upphörande

Vi ansvarar inte för förluster eller skador p.g.a. tekniska fel, nedsatta funktioner eller andra liknande fel som relaterar till ditt medlemskap i JOY Club. Detta gäller inte ansvar som inte kan uteslutas enligt tvingande lagstiftning.
Vi förbehåller oss rätten att dra in eller avsluta ditt medlemskap i JOY Club vid skälig misstanke om otillåten användning eller missbruk av våra tjänster, brott mot våra medlemsvillkor, bedrägerier eller andra liknande händelser och beteenden. Vi kan också avsluta ditt medlemskap och radera alla personuppgifter som du har lämnat i samband med ditt medlemskap vid inaktivitet. Med inaktivitet menas att du inte har gjort något köp, loggat in på dina medlemssidor eller interagerat med våra annonser eller utskick under en period om 24 månader.


Önskar du avsluta ditt medlemskap i JOY Club gör du det genom att logga in på www.joyshop.se. Du kan även kontakta oss via: kundtjanst@joyshop.se eller 031-756 27 27.


Dina rättigheter

När vi behandlar dina personuppgifter gör vi bara detta om det är nödvändigt för att kunna uppfylla våra åtaganden till dig som medlem. Men det är viktigt för oss att alltid respektera din integritet. Vi vill därför göra dig uppmärksam på dina rättigheter.


• Du kan närsomhelst invända mot vår direktmarknadsföring. Om du inte vill invända mot JOY’s marknadsföring helt och hållet så kan du också välja i vilken kanal som du vill ta emot vår marknadsföring genom att logga in på www.joyshop.se.
• Du kan när som helst gå ur JOY Club. Om du vill avsluta ditt medlemskap kommer vi att ta bort dina personuppgifter som är kopplade till ditt medlemskap. Även om du går ur vår kundklubb kan vi fortsätta behandla vissa personuppgifter om dig när vi måste göra det enligt lag (t.ex. transaktionsdata enligt bokföringslagen) eller när vi har tvingande berättigade skäl att göra det (t.ex. när vi behandlar anonyma data i affärsutvecklingssyfte).


Vill du veta mer om dina rättigheter och se fullständig information om hur vi behandlar dina personuppgifter så läs JOY Shop AB:s integritetspolicy.

För att läsa vår integritetspolicy klicka här.

Kontakt

För övriga upplysningar vänligen kontakta:
Joy Shop AB
Falkenbergsgatan 3, 412 85 Göteborg
E-post: kundtjanst@joyshop.se
Telefon: 031-756 27 27